Regulamin korzystania z platformy cateringowej lunch-time.pl
I. Zasady korzystania z posiłków w zakładzie pracy
- Przewiduje się możliwość korzystania przez pracowników z posiłków, tzn. obiadów zamawianych przez pracodawcę w imieniu pracowników.
- Pracodawca zleca przygotowanie oraz przywóz i wydanie posiłków w imieniu pracowników.
- Zamówienie posiłków następuje na wniosek pracownika na platformie cateringowej
lunch-time.pl - Zamówienie poprzez platformę cateringową jest jednoznaczne z potwierdzeniem znajomości cennika i akceptacji kwoty do potrącenia z wynagrodzenia za pracę.
II. Ogólne zasady platformy cateringowej
- Usługi świadczone na platformie cateringowej lunch-time.pl są dostępne dla wszystkich Pracowników Mondi Poznań zatrudnionych na umowę o pracę.
- Korzystanie z platformy obiadowej lunch-time.pl jest bezpłatne. Warunkiem korzystania z usług cateringowych jest dokonanie rejestracji Użytkownika. Korzystanie z usług cateringowych dostępnych na platformie jednoznaczne jest z akceptacją obowiązującego Regulaminu.
- Pracownik rejestrując się na platformie potwierdza, że podane przez niego dane osobowe są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym. Utworzone konto zostaje aktywowane przez Administratora platformy po wcześniejszej weryfikacji zgodności danych Pracownika. W przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie, Pracownik zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o nich.
- Użytkownik nie powinien udostępniać loginu oraz hasła osobom trzecim.
- Zamawianie posiłków odbywa się poprzez indywidualne konto, gdzie gromadzone są informacje na temat aktywności Użytkownika. Gromadzone dane dotyczące historii zamówień będą obejmowały ostatnie 3 pełne okresy rozliczeniowe. Po tym czasie dane zostają usunięte.
- Pracownik ponosi odpowiedzialność za czynności wykonane w związku z korzystaniem z platformy lunch-time.pl przy pomocy przyporządkowanego mu ważnego loginu i hasła.
- Administrator może pozbawić Użytkownika prawa do korzystania z platformy w przypadku naruszeń dóbr osobistych osób trzecich lub korzystania w sposób zakłócający funkcjonowanie platformy.
- Pracownik może zaprzestać korzystania z platformy lunch-time.pl w każdym momencie.
III. Zakres usług świadczonych na platformie
- Usługi świadczone za pośrednictwem platformy lunch-time.pl polegają w szczególności na:
a) możliwości zarządzania ustawieniami konta,
b) dostępie do listy lokali Restauracji oraz ich danych kontaktowych,
c) możliwości zapoznania się z menu, tj. oferowanymi przez Restauratora daniami, ich opisem oraz cenami,
d) możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem urządzenia mobilnego,
e) możliwości zapoznania się z historią zamówień, ich statusem oraz bilansem konta. - Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 d) niniejszego paragrafu, zostaje złożone z chwilą jego potwierdzenia przez Użytkownika.
- Aby dokonać zamówienia, Pracownik powinien:
a) uruchomić platformę lunch-time.pl poprzez przeglądarkę internetową,
b) wybrać posiłek z menu udostępnionego przez Restauratora, miejsce oraz godzinę dostawy,
c) zatwierdzić zamówienie, klikając przycisk „Zamawiam” a następie „Potwierdzam”.
IV. Zasady zamawiania posiłków
- Zamawianie posiłków podlegających dofinansowaniu przez Pracodawcę odbywa się wyłącznie przez platformę lunch-time.pl. Posiłki zamówione po czasie lub/i poprzez bezpośredni kontakt z restauratorem nie będą dofinansowane przez Pracodawcę.
- Zamówień można dokonywać na pojedyncze dni lub wybrany okres czasu.
- Zamówienia należy dokonać nie później niż 2 godziny przed planowaną godziną dostawy. Po tym czasie system blokuje możliwość składania zamówienia. Użytkownik konta odpowiedzialny jest za złożenie zamówienia w wymaganym czasie.
- Restaurator oraz Pracodawca nie odpowiada za błędnie złożone zamówienie. Użytkownik potwierdza poprawność zamówionego dania podczas procesu zamawiania.
V. Anulacje zamówienia/reklamacje
- Użytkownik ma możliwość anulowania dokonanego zamówienia. Anulowanie musi odbyć się nie później niż 2 godziny przed planowaną godziną dostawy posiłku.
- Anulowanie zamówienia należy dokonać wyłącznie poprzez platformę obiadową lunch-time.pl.
- Użytkownik może złożyć reklamację w związku z nieprawidłowościami związanymi między innymi z brakiem dostawy posiłku/uszkodzenia pudełka podczas transportu/dostawą posiłku niezgodnego z zamówieniem. Pozostałe reklamacje wymagają szczegółowego opisu będącego podstawą reklamacji.
- Zgłoszenie reklamacji musi odbyć się w dniu dostawy posiłku. Reklamację należy dokonać na platformie lunch-time.pl, konieczne jest również zgłoszenie zaistniałego problemu na Recepcję lub Kierownikowi Działu w celu wyjaśnienia z Restauratorem zaistniałego problemu.
- Restaurator zobligowany jest do rozpatrzenia reklamacji na bieżąco oraz do poinformowania Użytkownika o sposobie jej rozpatrzenia.
- Pozytywne rozpatrzenie reklamacji skutkuje wykreśleniem zamówienia z historii zamówień, tym samym nie jest one wliczane do rozliczeń.
VI. Informacja o prawach osoby, której dane osobowe są przetwarzane:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Mondi Poznań Sp. z o.o., z siedzibą w Dopiewie ul. Wyzwolenia 34/36 (dalej Administrator lub Mondi).
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe będą przetwarzanie do czasu wycofania przez Ciebie zgody.
- Dane osobowe podawane są dobrowolnie, jednak ich podanie jest niezbędne do korzystania z platformie cateringowej lunch-time.pl.
- W dowolnym momencie masz prawo wycofać wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Administrator danych może przekazać dane osobowe innym odbiorcom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz Administratora danych.
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione innym podmiotom współpracującym z Administratorem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest należyte wykonanie umów.
- Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Przysługuje Tobie prawo dostępu do danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania swoich nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO.
- Masz prawo zgłoszenia skargi do organu nadzorczego.
- Administrator danych nie umożliwia korzystania z usług wskazanych w niniejszym Regulaminie anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
- W sprawach związanych z ochroną danych należy kontaktować się z Mondi Poznań Sp. z o.o. z siedzibą w Dopiewie, ul. Wyzwolenia 34/361, adres e-mail: OD.Poznan@mondigroup.com
Dopiewo 14.06.2021